You are currently viewing Χαρακτηριστικά και καλοί τρόποι αντιμετώπισης

Χαρακτηριστικά και καλοί τρόποι αντιμετώπισης

Ο χαρακτηρισμός «κακός» δεν είναι πάντα εύστοχος ή δόκιμος, αλλά, για να το αντιστρέψω, όταν μια δασκάλα/δάσκαλός, δεν είναι καλή/καλός, τότε τι είναι; σίγουρα ένας κακός δάσκαλος. Και ποιος είναι ο άμεσος αποδέκτης της ακαταλληλότητας ενός παιδαγωγού/εκπαιδευτικού; τα παιδιά.

Αντίστοιχα, ο δάσκαλος είναι ο άμεσος αποδέκτης της ανευθυνότητας ενός κακού μαθητή. Αλλά οι απαιτήσεις που έχεις από τον ενήλικα που διδάσκει τα παιδιά, είναι πάντα πολύ περισσότερες. Και δικαίως.

Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο >>